iDinner

Lördagsmiddag brukar betyda Kebabpizza och en kall Norrlands. Men idag tänkte jag utanför boxen och skapade en måltid som jag aldrig varit i närheten av förut då mina kökskunskaper har begränsat sig till varma mackor, strips, pulvermos, korv och makaroner och liknande rätter. För att ni inte ska tro att jag på något sätt värmt en färdig rätt så har matlagningen dokumenterats noggrant steg för steg. Enjoy

Börjar med att lägga ett lager scrambled eggs i botten.


Sedan kommer den tacokryddade köttfärsen och på det vita bönor i tomatsås.


Viker ihop bröden och lägger dem i en ugnsform, på med Chilisås och riven ost, tryck in i ugnen och vänta tills osten smälter.


Slutresultat, läskigt gott...

Kommentarer
Postat av: steffen

Jag är imponerad! Fast jag är ändå nyfiken vad som skedde mellan bilderna.

2009-10-24 @ 22:29:47
Postat av: amandis

grönsaker också :o vad hände?

2009-10-25 @ 02:29:36
Postat av: Frida

Fantastiskt. Nu kan du vrida tillbaks bollen och loggan åt rätt håll igen.

2009-10-25 @ 06:31:41
Postat av: Lina

2009-10-25 @ 11:23:40
Postat av: Linda

Oj oj, crille! jag är nästan lite imponerad.. samt att de fanns med grönsaker :O dock, har jag en fundering bara.. vart dog den andra vägen.. ser endast en på din tallrik?! hade du sällskap? och isf var det sällskapet som lagade middagen egentligen? detta är under utredning... hahaha

2009-10-25 @ 11:25:45
Postat av: matskaparn

till din fundering linda, den andra låg i dagens matlåda :)

2009-10-26 @ 16:34:03
Postat av: Linda

aaah okej, det var inte dåligt av dig att tänka så långt som till matlåda ;)

2009-10-27 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0